Να λοιπόν, γιατί τρέχω! της Νατάσας Φίλιππα

Να λοιπόν, γιατί τρέχω! της Νατάσας Φίλιππα

Τρέχω για να μπορέσω να αδειάσω το μυαλό μου και να γεμίσω τις "μπαταρίες" μου. Τρέχω για να ενεργοποιήσω την ψυχή και το σώμα μου. Τρέχω για ν' ανακαλύψω τον πιο δυναμικό εαυτό μου. Τρέχω για να ξεφύγω απ' ό, τι με πληγώνει. Τρέχω για να δραπετεύσω από τη μαυρίλα που υπάρχει γύρω μου και κάποιες φορές μέσα μου. Τρέχω για να νιώθω ότι υπάρχω. Τρέχω για να ζω και να υπάρχω καλύτερα. Τρέχω για να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου. Τρέχω για να πατάξω τους δαίμονές μου. Τρέχω για να μπορώ να είμαι καλύτερη μητέρα, σύζυγος, κόρη, φίλη. Τρέχω για να χαμογελάω και να κρατάω μακριά το δάκρυ. Τρέχω για να συμβιβαστώ με το πέρασμα του χρόνου και να αποδεχτώ με θάρρος τα αναπόφευκτα γηρατειά. Τρέχω για να γερνάω όμορφα. Τρέχω για να κουβαλάω μέσα μου πάντα μια νεανική ψυχή. Τρέχω για να νιώθω τη γη κάτω απ' τα πόδια μου, κάθε φορά που πέφτω απ' τα σύννεφα. Τρέχω για να ευχαριστιέμαι τον ύπνο μου το βράδυ, χωρίς να με περικυκλώνουν οι σκέψεις. Τρέχω για μπορώ να απολαμβάνω χωρίς τύψεις την αγαπημένη μου σοκολάτα. Τρέχω για να μου φαίνεται παιχνίδι το μαγείρεμα και η καθαριότητα του σπιτιού. Τρέχω για να νιώθω κυρίαρχος στη ζωή μου και να ορίζω την κάθε στιγμή της με αποφασιστικότητα και τόλμη. Τρέχω για να απολαμβάνω το μεγαλείο της φύσης που υπάρχει διάχυτο μέσα μου κι έξω μου. Τρέχω για να μην σκοντάφτω πάνω στο φόβο και την ανασφάλεια που μου γεννά η πραγματικότητα. Τρέχω για να τροφοδοτώ το μυαλό μου με ωραίες εικόνες, σκέψεις και θετικά συναισθήματα. Τρέχω για να μην παραδοθώ στα προβλήματα και στους μαύρους "σκύλους" της κατάθλιψης που καιροφυλακτούν. Τρέχω για να ανακαλύψω τον εαυτό μου και όλα όσα αγνοούσα γι' αυτόν τα χρόνια που δεν έτρεχα. Τρέχω για να με εκπλήσσω θετικά κάθε φορά που ξεπερνάω τα όρια μου και πάω το σώμα και την ψυχή μου ένα βήμα πιο πέρα. Τρέχω για να νιώθω ελεύθερος άνθρωπος. Τρέχω για να θυμάμαι όσα η απαιτητική πραγματικότητα σε κάνει να ξεχνάς. Τρέχω για να ξεχνώ αυτά που με βασανίζουν να θυμάμαι. Τρέχω για να κρατιέμαι μακριά από κάθε μορφή εξάρτησης. Τρέχω για να αισθάνομαι δυνατή μες την αδυναμία μου. Τρέχω για να μπορώ να διαλογίζομαι, αλλά και να προσεύχομαι. Τρέχω για να έχω έναν επιπλέον λόγο να ζω. Τρέχω για να νιώθω ζωντανή. Τρέχω για να μπορώ να ζω την αγωνία και τη συγκίνηση που προκαλεί ο τερματισμός σε έναν μαραθώνιο. Τρέχω για να μπορώ να αγωνίζομαι. Τρέχω για να αποδείξω στον εαυτό μου και κατ' επέκταση στους άλλους ότι, όσο δύσκολη και να 'ναι η ζωή μας, αξίζει να το παλεύουμε. Τρέχω για να μπορώ να είμαι πρωταθλήτρια στη ζωή μου. Τρέχω γιατί το οφείλω στον εαυτό μου. Τρέχω για να είμαι ο εαυτός μου και μόνον Αυτός. Τρέχω γιατί έτσι μου αρέσει και σε όποιον αρέσει! 

(Όσοι τρέχετε, με νιώθετε....).

Νατάσα Φίλιππα

 

Σημείωση Δημήτρη Τζεφαλή: Η σελίδα «One Step Beyond_Endurance Team», της οποίας σκοπός είναι η ανάπτυξη και προαγωγή των δρόμων μεγάλων αποστάσεων, είναι πάντα πρόθυμη να φιλοξενήσει άρθρα και απόψεις φίλων δρομέων. Ευχαριστώ προσωπικά τη φίλη-μαραθωνοδρόμο Νατάσα Φιλίππα για την εξαιρετικά όμορφη και γλαφυρή αποτύπωση των σκέψεών της! 

 

  Ο Δημήτρης Τζεφαλής είναι ο συγγραφέας του Best Seller βιβλίου για τους δρόμους αντοχής "Φέρνοντας κοντά τις μεγάλες αποστάσεις", το οποίο κυκλοφορεί από το Καλοκαίρι του 2018, από τις εκδόσεις Sportbook.

ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ

Με χαρά σάς ανακοινώνουμε ότι κυκλοφορεί το βιβλίο ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ του Δημήτρη Τζεφαλή (ιδρυτή της One Step Beyond_Endurance Team).

 

 

Το βιβλίο ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οδηγό τόσο για τους νεοεισερχόμενους δρομείς στον μαγικό κόσμο των μεγάλων αποστάσεων, όσο και για τους έμπειρους αθλητές. Ταυτόχρονα αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για τους προπονητές που ασχολούνται με τους αγώνες αντοχής.

 

Στο βιβλίο ο αναγνώστης θα βρει:

  • Τεχνικές βελτίωσης της δρομικής τεχνικής και της αναπνοής.
  • Πλήρη οδηγό διατάσεων.
  • Έναν πλήρη οδηγό ασκήσεων ενδυνάμωσης για όλο το σώμα.
  • Πώς να δομήσει σωστά το ετήσιο πρόγραμμά του, κατανοώντας τον σκοπό κάθε προπόνησης.
  • Πώς να επιλέγει τους σωστούς ρυθμούς προπόνησης και αγώνων.
  • Πώς να προπονείται με διάρκεια, διατηρώντας την καλή σωματική υγεία και προλαμβάνοντας τους τραυματισμούς.
  • Συμβουλές διατροφής, ενυδάτωσης, ψυχολογίας, τακτικής αγώνων.
  • Προσεγμένα και εφαρμοσμένα προγράμματα από τα 5 χλμ. έως τον μαραθώνιο (που αγγίζουν τα όρια της εξατομίκευσης).

 

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες πατήστε εδώ.

                    Age Themes